Перевір свої знання (учням 11 класу)
Українська
література 1920 – 1930 рр. В –
1
1. Лідером київських «неокласиків» був
А В. Стус Г Є. Плужник
Б П. Тичина Д М. Вінграновський
В М. Зеров
2. Сон старих гаїв,
місячні весняні ночі – ці символи молодого почуття зображено у вірші
А «Ви знаєте, як липа шелестить...» П. Тичини
Б «Два кольори» Д. Павличка---
В «Ніч... а човен – як
срібний птах!..» Є. Плужника
Г «Балада про соняшник» І. Драча
Д «Молюсь і вірю...» М.
Рильського
3. Авангардні футуристичні тенденції впроваджував у літературне
життя 20-х років ХХ ст.
А Микола Хвильовий Г П. Тичина
Б М. Рильський Д М. Зеров
В М. Семенко
4. Спогади про неповторний час
закоханості, коли «любові усміх квітне раз – ще й тлінно», покладено в основу
вірша
А «О панно Інно...» П. Тичини
Б «Два кольори» Д. Павличка
В «Блакитна Панна» М. Вороного
Г «Молюсь і вірю...» М.
Рильського
Д «З журбою радість обнялась...» Олександра Олеся
5. Ідеологом літературної
дискусії 1925–1928 років був
А М. Зеров Г М. Хвильовий
Б М. Куліш Д В. Підмогильний
В М. Рильський
6. Нове щасливе життя на крові і стражданнях побудувати не можна –
це ідея твору
А «Скорбна мати» П. Тичини
Б «Іванові Франкові» М. Вороного
В «Ніч... а човен – як срібний
птах!..» Є. Плужника
Г «Розвивайся ти, високий
дубе...» І. Франка
Д «Яка краса: відродження
країни!..» Олександра Олеся
7. Є.
Плужнику НЕ належить твір
А «Річний пісок...»
Б «Для вас, історики
майбутні...»
В «Ніч... а човен – як срібний
птах!..»
Г «З журбою радість обнялась...»
Д «Вчись у природи творчого
спокою...
8. Тему роздвоєності людської
особистості на зламі епох порушено у творі
А «Мойсей» І. Франка
Б «Скорбна мати» П. Тичини
В «Вершники» Ю. Яновського
Г «Я (Романтика)» Миколи
Хвильового
Д «Моя автобіографія» Остапа Вишні
9. «Моя мати –
втілений прообраз тієї надзвичайної Марії, що стоїть на гранях невідомих віків»
– так вважає головний персонаж твору
А «Вершники» Ю. Яновського
Б «Маруся Чурай» Л. Костенко
В «Лісова пісня» Лесі
Українки
Г «Я (Романтика)» Миколи
Хвильового
Д «Хіба ревуть воли, як ясла
повні?» Панаса Мирного
10.
Прочитайте уривок із вірша «Ви знаєте, як липа шелестить...» П. Тичини.
Ви знаєте, як липа шелестить
У місячні весняні ночі? –
Кохана спить, кохана спить,
Піди збуди, цілуй їй очі,
Кохана спить...
Вірш
написано віршовим розміром
А ямбом Б хореєм В амфібрахієм Г дактилем Д анапестом
11.
Прокіп Конюшина – новітня інтерпретація відомого «вічного образу» у творі
А «Новина» В. Стефаника
Б «Момент» В. Винниченка
В «Фавст» Григорія Косинки
Г «Перехресні стежки» І. Франка
Д «Три зозулі з поклоном» Гр. Тютюнника
12. Прочитайте уривок із твору Миколи Хвильового «Я (Романтика)».
...Шість на моїй совісті? Ні, це неправда. Шість сотень, шість
тисяч, шість мільйонів – тьма на моїй совісті!!!
– Тьма?
І я
здавлюю голову.
Це роздуми
А доктора Тагабата Б дегенерата В інсургента Г Андрюші Д безіменного чекіста
Завдання на встановлення відповідності
1. Установіть відповідність між
стильовою течією та її представником в українській літературі XX століття.
А М. Хвильовий
1 футуризм
2 символізм
3 імпресіонізм
4 неокласицизм
Б М. Семенко
В Є.
Плужник
Г П. Тичина
Д М. Рильський
2. Установіть
відповідність між художніми засобами й поетичними рядками, у яких їх ужито.
1 метафора
2 оксиморон
3 синекдоха
4 епітет
А Задивляюсь
у твої зіниці Голубі й тривожні, ніби рань.
Б Ні, я
хочу крізь сльози сміятись, Серед лиха співати пісні...
В Україно! Ти для мене диво!
Г Ради тебе перли в душу сію...
Д Хай
мовчать Америки й Росії, Коли я з тобою говорю.
3. Установіть
відповідність між автором та цитатою з його твору.
Автор твору Цитата з
твору
1
Павло
Тичина А «Зорі
віддати дітям – хай граються,
2
Євген Плужник Барви, що кричать весняно, – служниці Маші.
»
3 Михайль Семенко Б «Ніхто твоїх не заперечить прав.
4 Максим
Рильський Так, перший світ осяв твої висоти…»
В «Арфами, арфами – золотими,
голосними
Обізвалися гаї самодзвонними…»
Г «Вір і наслідуй. Учневі негоже
Не шанувати визнаних взірців...»
Д «Як
парость виноградної лози, плекайте мову.
Пильно й ненастанно політь бур’ян.»
Українська література 1920 – 1930 рр. В – 2
1. До групи київських
«неокласиків» належав
А І. Франко Г М. Рильський
Б П. Тичина Д Олександр Олесь
В М. Вороний
2. Павло Тичина оспівує духовне
й національне піднесення народу під час проголошення незалежності України у
творі
А «Золотий гомін»
Б «Скорбна мати»
В «Арфами, арфами...»
Г «Одчиняйте двері...»
Д «Пам’яті тридцяти»
3. «Я палю свій «Кобзар»...», –
демонстративно заявляв поет-футурист
А М. Зеров Г М. Рильський
Б П. Тичина Д Є.
Плужник
В М.
Семенко
4. Зразком філософської лірики
є твір
А «Київ – традиція» М. Зерова
Б «Пам’яті тридцяти» П. Тичини
В «Недумано, негадано...» Л.
Костенко
Г «Молюсь і вірю...» М.
Рильського
Д «Ніч... а човен – як срібний
птах!..» Є. Плужника
5. Ідеї «азіатського ренесансу»
та «романтики вітаїзму» належать
А М. Зерову Г Миколі Хвильовому
Б І. Франку Д М. Кулішу
В П. Тичині
6. Оспівування краси оновленої
навесні природи, гімн життю і грядущим змінам – головна думка твору
А «Київ – традиція» М. Зерова
Б «Хвиля» Лесі Українки
В «Інфанта» М. Вороного
Г «Арфами, арфами...» П. Тичини
Д «Молюсь і вірю...» М. Рильського
7. Синівський і революційний обов’язки, тиск
на людину обставин та інших людей, звиродніння людини, що підкорилася сліпій
вірі, – така проблематика твору
А «Момент» В. Винниченка
Б «Вершники» Ю. Яновського
В «Тигролови» Івана Багряного
Г «Intermezzo» М. Коцюбинського
Д «Я (Романтика)» Миколи
Хвильового
8. «У щастя людського два
рівних є крила... – красиве і корисне» стверджує
А П. Тичина
Б Є. Плужник
В М. Зеров
Г М. Рильський
Д М. Семенко
9. Уславлення борців за вільну Україну – ідея твору
А «Київ – традиція» М. Зерова
Б «Пам’яті тридцяти» П. Тичини
В «Молюсь і вірю...» М. Рильського
Г «Я (Романтика)» Миколи
Хвильового
Д «Вчись у природи творчого спокою...»
Є. Плужника
10. Прочитайте уривок із вірша «Арфами, арфами...» П. Тичини.
Буде бій
Вогневий!
Сміх буде, плач буде
Перламутровий...
У поданому уривку НЕМАЄ
А
епітета Б повторів В антонімів Г анафори Д риторичного оклику
11. Образи
«версальців» та «інсургентів» постійно фігурують у думках героя твору
А
«Україна
в огні»
Б «Тигролови»
В
«Я
(Романтика)»
Г
«Подвійне
коло»
Д
«Місто»
12. «Стану я, гляну я - скрізь поточки як дзвіночки,
жайворон як золотий», - писав
А
Павло
Тичина
Б
Андрій
Малишко
В
Максим
Рильський
Г
Володимир
Сосюра
Д
Богдан-Ігор
Антонич
Завдання на встановлення відповідності
1.
Установіть відповідність між твором та його провідним мотивом.
1 «О, панно Інно…» П. Тичини
2 «Київ – традиція» М. Зерова
3 «Вчись у природи творчого спокою…» Є. Плужника
4 «Місто » М. Семенка
А Захоплення
й естетична насолода від споглядання краси природи.
Б Страждання
юнака від нерозділеного кохання.
В Утвердження незнищенності
стародавнього Києва, духовних вимірів народу, його безсмертя.
Г Роздуми
про начала буття: людину і природу.
Д Змалювання
сучасного міста у його багатобарвності й різноголоссі.
2. Установіть
відповідність між художніми засобами й поетичними рядками, у яких їх ужито.
1 епітет
2 риторичне звертання
3 анафора
4 порівняння
А Народе мій, до тебе я ще верну, і в смерті обернуся
до життя...
Б В соняшника були руки і ноги...
В Ота зоря – то тільки скалок болю, що вічністю
протятий, мов огнем.
Г Я скучила за дивним зойком слова. Мого народу
гілочка тернова.
Д Сьогодні
сніг іти вже поривавсь. Сьогодні осінь похлинулась димом.
3. Установіть
відповідність між автором та цитатою з його твору.
Автор твору Цитата з
твору
1
Павло
Тичина А «У
щастя людського два рівних є крила:
2
Євген Плужник Троянди й виноград, красиве і корисне.»
3 Михайль Семенко Б «Проходила по полю, в могилах
море мріє –
4 Максим
Рильський Назустріч вітер віє – Христос воскрес,
Маріє!»
В «А то ходиш цим балаганом, що
звуть – природа,
Й молиш: о, хоч би вже тебе
чорти вхопили!»
Г «Ніч… а човен – як
срібний птах!
(Що слова, коли серце повне!)»
Д ««…Тут
бивсь норманн, і лядський Болеслав
Щербив меча об Золоті ворота.»
Українська
література 1920 – 1930 рр. В -
3
1. До «грона п’ятірного» поетів-неокласиків належав
А П. Тичина Г М. Семенко
Б М. Зеров Д Микола Хвильовий
В Є. Плужник
2. Пафосом вітаїзму пройнято твір
А «Два кольори» Д. Павличка
Б «Київ – традиція» М. Зерова
В «Балада про соняшник» І. Драча
Г «Молюсь і вірю...» М.
Рильського
Д «Річний пісок...» Є. Плужника
3. Автором твору «Ви знаєте, як
липа шелестить...» є
А М. Рильський Г М. Зеров
Б П. Тичина Д
М. Семенко
В Є. Плужник
4. Микола Хвильовий
присвячує одну із своїх новел творові
А «Марія» В. Стефаника
Б «Каторжна» Б. Грінченка
В «Момент» В. Винниченка
Г «Сойчине крило» І. Франка
Д «Цвіт яблуні» М.
Коцюбинського
5. НЕ належить до
«шістдесятників»
А І. Драч Г В. Симоненко
Б Є. Плужник Д М. Вінграновський
В Л. Костенко
6. Персоніфікований образ весни
подано у творі
А «Солодкий
світ!» М.
Рильського
Б «Балада про соняшник» І. Драча
В «Арфами, арфами...» П. Тичини
Г «Вчись у
природи творчого спокою» Є. Плужника
Д «Страшні слова, коли вони мовчать» Л. Костенко
7. Проблему внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і відданістю
абстрактній ідеї досліджено у творі
А «Момент» В. Винниченка
Б «Вершники» Ю. Яновського
В «Тигролови» Івана Багряного
Г «В житах» Григорія Косинки
Д «Я (Романтика)» Миколи Хвильового
8. Трагедію під Крутами, де
полягли захисники української держави, зображено у творі
А «Київ – традиція» М. Зерова
Б «Пам’яті тридцяти» П. Тичини
В «Молюсь і вірю...» М.
Рильського
Г «Для вас, історики
майбутні...» Є. Плужника
Д «Страшні слова, коли вони
мовчать...» Л. Костенко
9. Персоніфікований образ
дівчини-весни, закосиченої квітами-перлами, є у творі
А «Зелена євангелія» Б.-І.
Антонича
Б «Арфами, арфами...» П. Тичини
В «Річний пісок...» Є. Плужника
Г «Я вранці голос горлиці
люблю...» Л. Костенко
Д «Сеньйорито акаціє, добрий
вечір...» М. Вінграновського
10. Прочитайте уривок із твору.
Недумано, негадано забігла в глухомань,
де сосни пахнуть ладаном в кадильницях світань.
Твір написано віршовим розміром
А ямбом Б хореєм В дактилем Г амфібрахієм Д анапестом
11.
Псевдонім Григорій Косинка мав митець
А М. Зеров
Б Г. Стрілець
В П. Губенко
Г Є. Плужник
Д М. Семенко
12. Прочитайте уривок із твору.
Тут бивсь норманн, і лядський Болеслав
Щербив меча об Золоті ворота,
Про тебе теревені плів Ляссота
І Левассер Бонплан байки складав.
Ці
рядки з твору
А «Я...» В. Симоненка Г «Солодкий світ!..» М. Рильського
Б «Київ – традиція» М. Зерова Д «Стилет чи стилос?..» Є. Маланюка
В «Балада про соняшник» І. Драча
Завдання на встановлення відповідності
1. Установіть відповідність між
стильовою течією та її представником в українській літературі XX століття. А М. Семенко
1 футуризм Б М. Хвильовий
2 символізм В М. Рильський
3 імпресіонізм Г П. Тичина
4 неокласицизм Д Є. Плужник
2. Установіть відповідність між художнім засобом і уривком із твору, у
якому його використано.
1 персоніфікація
2 епітет
3 синекдоха
4 алюзія
А А я на полум’ї розлуки Назавше спалюю роки...
Б Хай
мовчать Америки й Росії, Коли я з тобою говорю.
В Hi!
He знайти! Ніхто не знає. Ніхто не чув Твоїх плачів.
Біля всесвітнього Сінаю, Як завше – золото й мечі.
Г Співа
трава, ніким ще не зім’ята...
Д Світе мій гучний, мільйонноокий, Пристрасний, збурунений, німий,
Ніжний, і ласкавий, і жорстокий...
3. Установіть
відповідність між автором та цитатою з його твору.
Автор твору Цитата з
твору
1
Павло
Тичина А «…Тут
бивсь норманн, і лядський Болеслав
2
Євген Плужник
Щербив меча об Золоті ворота»
3 Михайль Семенко Б «У щастя людського два рівних є
крила:
4 Микола Зеров Троянди й виноград, красиве і корисне.»
В «Для вас, історики майбутні,
Наш біль – рядки холодних слів!»
Г «Я
відчинив двері замкнуті –
Хто хоче зі мною гулять вночі?»
Д «На
Аскольдовій могилі поховали їх –
Тридцять мучнів українців, славних, молодих.»
Українська література 1920 – 1930 рр. В - 4
1. Київських «неокласиків» називають
А «покутською трійцею»
Б «першими дисидентами»
В «творцями урбаністичної
поезії»
Г «гроном п’ятірним нездоланих співців»
Д творцями «апокаліптичного карнавалу»
2. Кларнетизм, унікальна музикальність вірша є характерними ознаками
раннього періоду творчості
А М. Рильського Г Є. Плужника
Б М. Зерова Д Лесі Українки
В П. Тичини
3. Проблему
суперечності між синівським і революційним обов’язками порушено у творі
А «Мойсей» І. Франка
Б «Момент» В. Винниченка
В «В житах» Григорія Косинки
Г «Іntегmezzо» М. Коцюбинського
Д «Я (Романтика)» Миколи Хвильового
4. Вітаїстичність настрою,
життєлюбство, оптимізм притаманні ліричному героєві твору
А «Дим» Лесі Українки
Б «Під чужим небом» Є. Маланюка
В «Солодкий світ!..» М.
Рильського
Г «О панно Інно...» П. Тичини
Д «Річний пісок» Є. Плужника
5. НЕ належить до
письменників-«шістдесятників»
А І. Драч Г В. Симоненко
Б Д. Павличко Д Л. Костенко
В М. Рильський
6. Нестерпна туга за втраченим
коханням, світлі спогади про нього – це головний мотив твору
А «О панно Інно...» П. Тичини
Б «Молюсь і вірю...» М.
Рильського
В «Мені зоря сіяла нині вранці...» В. Стуса
Г «Страшні слова, коли вони мовчать...»
Л. Костенко
7. Порушує проблему красивого й
корисного в житті твір, навіяний автору дискусією «фізиків» і «ліриків»
А «О панно Інно...» П. Тичини
Б «Троянди й виноград» М.
Рильського
В «Білі акації будуть цвісти...»
В. Сосюри
Г «Я (Романтика)» Миколи Хвильового
Д «Знаю – медом сонця, ой Ладо...» Є. Маланюка
8. До особистої лірики належить
твір
А «Річний пісок» Є. Плужника
Б «Блакитна Панна» М. Вороного
В «Балада про соняшник» І. Драча
Г «Солодкий світ!» М. Рильського
Д «Задивляюсь у твої зіниці...»
В. Симоненка
9. В українській літературі XX
століття досяг не баченого досі синтезу словесних і музичних способів вираження
думки поет
А М. Семенко
Б П. Тичина
В М. Зеров
Г М. Рильський
10. Спільним мотивом поєднано обидва твори в рядку
А «Блакитна Панна» М. Вороного,
«Арфами, арфами...» П. Тичини
Б «Арфами, арфами...» П. Тичини,
«І все-таки до тебе думка лине...» Лесі Українки
В «І все-таки до тебе думка
лине...» Лесі Українки, «Чари ночі» Олександра Олеся
Г «Під чужим небом» Є. Маланюка,
«Вишні» Б.-І. Антонича
Д «Вишні» Б.-І. Антонича, «Блакитна Панна» М. Вороного
11. Суперечність між одвічним ідеалом любові
і фанатичним служінням абстрактній ідеї розкрито у творі
А «Іntеrmezzо» М. Коцюбинського
Б «В житах» Григорія Косинки
В «Маруся Чурай» Л. Костенко
Г «Тигролови» Івана Багряного
Д «Я (Романтика)» Миколи Хвильового
12. «Вірним
вартовим революції» називає Микола Хвильовий героя твору «Я (Романтика)»
А доктора Тагабата
Б Андрюшу
В дегенерата
Г героя «Я»
Завдання на встановлення відповідності
1.
Установіть відповідність між твором та його провідним мотивом.
1 «Одчиняйте двері» П. Тичини
2 «Солодкий світ!» М. Рильського
3 «Вчись у природи творчого спокою…» Є. Плужника
4 «Бажання » М. Семенка
А Захоплення
й естетична насолода від споглядання краси природи.
Б Бажання
змінити світ, щоб усі були щасливі.
В Утвердження незнищенності
стародавнього Києва, духовних вимірів народу, його безсмертя.
Г Роздуми
про начала буття: людину і природу.
Д Драматизм
подій в Україні, крах ілюзій мирного розв’язання складних питань доби.
2. Установіть відповідність між художнім засобом і уривком із твору, у
якому його використано.
1
персоніфікація
2 оксиморон
3 риторичне звертання
4 метафора
А Різьблю свій сон...
Б Гетьте, думи, ви хмари осінні!
В Так!
я буду крізь сльози сміятись, Серед лиха співати пісні, Без надії таки
сподіватись...
Г І йде
між ними боротьба, І дужчий хто – не знаю я...
Д Навшпиньках
Вечір підійшов...
3. Установіть
відповідність між автором та цитатою з його твору.
Автор твору Цитата з
твору
1
Павло
Тичина А «Молюсь і вірю. Вітер грає
2
Євген Плужник 1 п’яно віє навкруги...»
3 Михайль Семенко Б «Чому не можна перевернути світ?
4 Максим
Рильський Щоб поставити все догори ногами»
В «Для вас, історики майбутні,
Наш біль – рядки холодних слів!»
Г «Думами, думами –
Наче море кораблями, переповнилась блакить...»
Д «Рідна мати моя, ти ночей не
доспала
1 водила мене у поля край села…
Українська
література 1920 – 1930 рр. В –
5
1. До групи київських «неокласиків» належать обидва письменники в
рядку
А П. Филипович, І. Франко
Б І. Франко, М. Рильський
В М. Рильський, М. Зеров
Г М. Зеров, Б.-І. Антонич
Д Б.-І. Антонич, П. Филипович
2.
За жанром «Київ – традиція» М. Зерова –це
А ода Г балада
Б гімн Д елегія
В сонет
3. В імпресіоністичній манері
написано поезію
А «Київ – традиція» М. Зерова
Б «О панно Інно...» П. Тичини
В «Солодкий світ!..» М.
Рильського
Г «Балада про соняшник» І. Драча
Д «Вчись у природи творчого
спокою...» Є. Плужника
4. «І футурист, і антиквар», – так характеризував себе
А Є. Плужник Г Є. Маланюк
Б М. Зеров Д М. Семенко
В П. Тичина
5. Твір «Я (Романтика)» Миколи
Хвильового розпочинається з епізоду
А розстрілу черниць
Б наступу інсургентів
В сумнівів і вагань ліричного
героя
Г розповіді
про матір ліричного героя
Д розправи чорного трибуналу з версальцями
6.
Творам Григорія Косинки притаманні стильові ознаки
А бароко
Б модернізму
В класицизму
Г постмодернізму
Д сентименталізму
7. Риторичне
запитання «Ви знаєте, як липа шелестить?» поставив
А Максим Рильський
Б Микола Зеров
В Григорій Косинка
Г Павло Тичина
Д Євген Плужник
8. Твір
«Арфами, арфами…» перегукується з віршем
А «Чого
являєшся мені у сні»
Б «Блакитна Панна»
В «О земле втрачена, явися!...»
Г «О слово рідне, орле скутий!...»
Д «Молюсь і вірю»
9. «Я – чекіст, але я і людина» – так характеризує себе
А Корній («В житах» Григорія Косинки)
Б Медвин («Тигролови» Івана Багряного)
В Іван Половець («Вершники» Ю.
Яновського)
Г безіменний герой («Я
(Романтика)» Миколи Хвильового)
Д Карпо Ярковий («Три зозулі з
поклоном» Гр. Тютюнника)
10. Прочитайте уривок із твору.
Помешкання наше – фантастичний палац: це будинок розстріляного
шляхтича. Химерні портьєри, древні візерунки, портрети княжої фамілії. Все це
дивиться на мене з усіх кінців мойого випадкового кабінету.
Так
описано місце, де відбуваються події у творі
А «Мартин Боруля» І. Карпенка-Карого
Б «Я (Романтика)»
Миколи Хвильового
В «Мина Мазайло» Миколи Куліша
Г «За мить щастя» О. Гончара
Д «Момент» В. Винниченка
11.
Своїм «звірячим інстинктом» називає герой твору «Я (Романтика)» Миколи
Хвильового
А доктора Тагабата Г версальців
Б Андрюшу Д матір
В дегенерата
12. Рядки На межі двох епох, староруського золота повен,
Зазгучав
сонценосно твій сонячно-ярий оркестр адресовані
А Миколі Зерову
Б Євгену Плужнику
В Михайлю Семенку
Г
Павлові Тичині
Д Максимові Рильському
Завдання на встановлення відповідності
1.
Установіть відповідність між твором та його провідним мотивом.
1 «Пам’яті тридцяти» П. Тичини
2 «Молюсь і вірю...» М. Рильського
3 «Для вас, історики майбутні...» Є. Плужника
4 «Київ – традиція » М. Зерова
А Юнацьке радісно-тривожне
очікування змін.
Б Уславлення борців за
вільну Україну.
В Утвердження незнищенності
стародавнього Києва, духовних вимірів народу, його безсмертя.
Г Сприйняття минулого не
узагальнено й безлико, а крізь призму людської душі.
Д Гармонія людини і природи,
життєвий оптимізм.
2. Установіть
відповідність між художнім засобом і уривком із твору, у якому його
використано.
1 порівняння 2 персоніфікація 3 антитеза
4 метафора
А Стану
я, гляну я – скрізь поточки як дзвіночки, жайворон як золотий З переливами...
Б Я Вам
чужий – я знаю. А хтось кричить: ти рідну стрів!
В Ви
знаєте, як сплять старі гаї? – Вони все бачать крізь тумани.
Г О
панно Інно, панно Інно! Я – сам. Вікно. Сніги...
Д Чи,
може, це ввижається мені той несказанний камертон природи?
3. Установіть
відповідність між автором та цитатою з його твору.
Автор твору Цитата з
твору
1
Павло
Тичина А «Я
покажу вам безліч світів –
2
Євген Плужник Оригінальних
і капризних.»
3 Михайль Семенко Б «Солодкий світ! Простір
блакитно-білий
4 Максим
Рильський І сонце – золотий небесний квіт.»
В «Ви знаєте, як сплять старі гаї?
–
Вони все бачать крізь тумани.»
Г «Річний пісок слідок ноги твоєї
І досі ще – для мене! – не заніс…»
Д «Ніхто твоїх не з
Комментариев нет:
Отправить комментарий