Тестова контрольна робота з української літератури для 11 кл.
Тема:"Творчість поетів-шістдесятників"
Українська поезія другої половини ХХ – початку ХХІ ст.
Творчість В.Симоненка, Д.Павличка, І.Драча, М.Вінграновського,
Л.Костенко, В.Стуса.
Тести
- Не є характерною для поетів-шістдесятників рисою творчості:
А гуманізм
Б культ свободи
В активний патріотизм
Г соціалістичний
реалізм
Д духовний
аристократизм
- У назві збірки В.Стуса «Веселий цвинтар» використано
А метонімію
Б синекдоху
В оксиморон
Г персоніфікацію
Д алітерацію
3.
Кого Олесь Гончар назвав «витязем молодої української поезії»?
А В.Стуса
Б Л.Костенко
В. В.Симоненко
Г. Д.Павличка
Д. М.Вінграновського
Наведіть приклади
його віршів.
4 .Хто з
поетів-шістдесятників здобув славу неперевершеного поета-пісняра?
А В.Стус
Б Л.Костенко
В. В.Симоненко
Г. Д.Павличко
Д. М.Вінграновський
Наведіть приклади
його пісень.
5 .Кому з поетів
були притаманні футуристичні та сюрреалістичні шукання?
А В.Стусу
Б Л.Костенко
В. В.Симоненко
Г. І.Драчу
Д. М.Вінграновському
Наведіть приклади
його віршів
6. Встановіть
відповідність між назвою збірки та прізвищем автора
А В.Стус
1. «Корінь і крона»
Б Л.Костенко
2. «Любов і ненависть»
В.
В.Симоненко
3. «Тиша і грім»
Г.
Д.Павличко
4. «Цю жінку я люблю»
Ґ.
М.Вінграновський
5. «Неповторність»
Д
І.Драч
6. «Дорога болю»
7.
Встановіть відповідність віршового розміру рядкам з вірша:
А Думою тугу
розвіюю,
1 ямб
Щоб був я завжди
такий,
2 хорей
Яким мене мати
вродила
3 дактиль
І благословила в
світи.
4 анапест
В.Стус
5 амфібрахій
Б
Був молодий і гарний був на вроду.
І жив, і вмер, як личить козаку.
Л.Костенко
В Я вибрала
долю собі сама.
І що зі мною не станеться –
У мене жодних претензій нема
До долі – моєї
обраниці.
Л,Костенко
Г Хай мовчать Америки й Росії,
Коли я з тобою говорю.
В.Симоненко
Ґ. Але осінь зійшла по плечі,
Осінь, ви і осінній час…
М. Вінграновський
8. Установіть
відповідність:
Назва твору
- «Я…»
- «Балада про соняшник»
- «Задивляюсь у твої зіниці»
- «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…»
Уривок твору
А
Народ мій є! Народ мій завжди буде!
Ніхто не перекреслить мій народ!
Б
Хай мовчать Америки й Росії,
Коли я з тобою говорю.
В
Ми – це народу одвічне лоно,
Ми – океанна вселюдська сім’я.
Г
але осінь зійшла по плечі,
Осінь, ви і осінній час…
Д
І застиг він на роки і на століття
В золотому німому захопленні…
9. Установіть
відповідність між назвою твору і символом:
А
«Сеньйорито акаціє, добрий
вечір…»
1 соняшник
Б
«Задивляюсь у твої
зіниці»
2 вишита сорочка
В «Балада
про
соняшник»
3 червоні блискавиці
Г «Два
кольори»
4 осінь
Д «Я…»
10.
Поясніть терміни:
Балада
Образ-архетип
Роман у віршах
11. Назвіть
проблеми, порушені Ліною Костенко в романі у віршах «Маруся Чурай», опишіть
його композицію.
12.
а) Напишіть відгук на одну з поезій шістдесятників. Мотивуйте у відгуку свій
вибір.
б) Доведіть власне
розуміння слів: «Ми – не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів
різних, спираючись на творчість поетів-шістдесятників.
в) поміркуйте над
проблемою «Значення творчості поетів-шістдесятників у сучасному
літературному процесі»
Комментариев нет:
Отправить комментарий